2011-05-09
 11:43:57

Min skatt <3



En liten skattkista jag har haft sen jag var liten. Här samlade jag allt som jag tyckte var vackert.
Har alltid älskat allt som glittrar och intresset för smycken började redan i 3 års åldern :)


Mad

Hej!



Jag snubblade över dina smycken och måste säga att de är jättesnygga!



Anledningen att jag skriver här är för att jag inte kan hitta dina kontaktuppgifter på bloggen. Jag har tagit en titt på dina smycken och skulle vilja se mer. Jag och mina tre liksinnade håller på att lansera en tjänst för hemmaentreprenören som designar egna smycken, så kolla in www.madlady.se/creatista, maila gärna till mig för att dela med dig dina åsikter!



Peace and Love



PUBLICERAT: 2011-06-10, 14:48:48 | URL: http://www.madlady.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: